Min lilla bebis!!

På engelskan fick alla sluta tio minuter tidigare för att lärarn skulle till tandläkarn (tror jag det var). Alla ba "YAAAAY" så då stack jag snabbt till tjärhovsplan och tog buss två till Sture-P. Sen bytte jag till den vanliga mot ridningen. Johanna var sjuk idag så Malin (hennes klasskompis) red igen för henne idag, det var kul! Vi övade halter från trav o sånt. Men gissa vem jag fick!?! DONNA!! <3<3 Först fick jag Åse men hennes sadel hade typ åkt runt under magen lektionen innan o så var det en kille som ba "Åh kan inte jag få Åse?" och då sa anna "Josefine, vill du ha Donna då?" Jag ba "JAAAAAAAAAA, DU BEHÖVER INTE ENS FRÅGA!!" Så ja, jag red henne hela lektionen, min lilla bebis. Sen mot slutet ramlade Alva av, första gången för henne! Garttis Alva, bara 99 gånger kvar tills du är en proffisionell ryttare! :) <3
Om du lämnar mig lämnar jag livet, för livet är inte värt att leva utan dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla gärna min frågestund på min blogg! <3 :D

Ha en bra fredag! :)

2012-01-27 @ 21:29:20
URL: http://todayismyday.devote.se/
Postat av: sonja c:

jag kan inte kommentera ditt senaste inlägg :o

2012-01-29 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0