Nöjda nu?

Tja bloggen! Idag var ju första dan i skolan efter lovet, skjut mig någon?! (ALLA tjatade typ på mig att jag inte hade bloggat på lääääääänge). Aja, som alltid så ska våra lärare blanda runt schemat fast dom skrev på hemsidan att vi skulle göra enligt schemat-.- Gillar inte mina lärare... Men jaja, efter skolan gick jag o felicia hem till henne så nu sitter vi här och har det roligt. Vi har ätit mellis och kollat igenom KP och nu bloggar jag bara lite snabbt innan jag ska gå till tjärhovsplan och ta bussen mot eriksdalsbadet. För vi bestämde att vi skulle gymma idag istället för imorgon för mamma typ jobbar extra länge då. Men ni får ha det så bra, kanske bloggar nåt mer ikväll. TJARÅ
gammal bild på chablis :D<3

Kommentarer
Postat av: mina

:)

2012-01-11 @ 09:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0