Shoppingdag!

Tja bloggen! Kom hem för nån timme sen från att ha varit i sickla o shoppat med mami o syrran! Ingen ville ju göra nåt med mig så det blev lite tröstshopping istället. Nejmen jag behövde lite grejer till mitt rum o sen köpte vi massa annat bara för att det var på rea. Jag <3 rea = sant! Men här e allt vi köpte:
(från vänster) londonkudde - rusta, 59kr | svartvit amerikakudde - chilli, 149kr | kudde med olika motiv - chilli, 199kr
jättesöt cupcake burk - chilli, 20kr
svart underställströja och vitt underställ med blommor - rusta, 29kr och 49kr
JÄTTESNYGG New Port jacka - HiSport, 625kr
jättemysig teddyfleece filt - chilli, 199kr

Kommentarer
Postat av: sonjaa <3

oo jag har en sån filt fast från nån annan affär jag nt minns vad den heter... men det är en sån fast lila :D

2012-01-22 @ 19:06:25
Postat av: Ellika

Har en sån där cupcake skål också! ;)

2012-01-23 @ 15:19:32
URL: http://ellikafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0