Soft dag!

Tjatja bloggen! Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Dagen började med att spanskalärarn var sjuk  o vi hade ingen vikarie så det blev dubbel håltimme! (eftersom att vi har en obligatorisk håltimme efter spanskan) så det var nice! Då gick jag hem till felicia, vi drack saft, åt en kaka och fixade min design. Jag är nöjd med dropdown menyn som hon hjälpte mig med! Headern blev inte som jag hade tänkt mig, sorry. Men jag sa det till henne, eller asså jag sa att det inte riktigt var min stil och det fattade hon. För grejen var den att jag behövde gå och ha mentormöte i skolan men det behövde inte felicia så hon satt kvar hemma hos sig och gjorde en snabb header. Somsagt var det inte så jag tänkte mig att jag ville ha så jag kommer nog göra en ny nu i dagarna. Förlåt felicia, hoppas du inte blir allt för ledsen!
Annars tråkig dålig dag, förutom att vi såg på film hela SO:n, det var så mörkt och jag var så trött så jag försökte sova när ingen märkte, tror jag lyckades rätt bra där! :$
Jag var dum, du var smart, jag var fängslad. Men min mun ville ha dina läppar

Kommentarer
Postat av: Sonja c:

tyckte headern blev jättefin :D

2012-01-24 @ 20:26:29
Postat av: Felicia

Obligatorisk håltimme...? Haha ;)

2012-01-24 @ 21:44:12
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0