Sunday is a bitch

Men godmorgon alla söndagströtta läsare! Kan börja med att säga förlåt för gårdagens usla bloggning, men det blir ändring på det! Vaknade tio, åt frukost och tränade lite glosor. Nu har jag en helt fri dag så jag kan göra vad jag vill! Jag vill hänga med nån kompis, men ingen kan typ. Får se om jag ringer nån dårå.
Ja, mer har inte hänt för jag har ett tråkigt liv! Ni får stå ut så länge, bloggar mer sen! <3
Btw, e sjukt trött på headern, den e så jävla ful. I veckan får jag fan ta o göra en ny. PUSSAR
Waking up and realize "it was just a dream".

Kommentarer
Postat av: sonja c:

aaw vad söt bild :DDD <3

2012-01-22 @ 12:56:47
Postat av: Felicia

Stolt fotograf, haha men vi kaaanske kan göra en hos mig nån gång... Om inte ja och Elin skulle göra nåt på onsdagen :)

2012-01-22 @ 17:26:40
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0