Svar på frågestunden!

1. Vad skulle du göra om du vann en miljon?- Först köpa en iPhone 4S sen massa kläder och en bil (svart mini cabriolet). Resten bjuder jag på en resa för hela familjen och typ presenter till dom jag gillar allra mest <3
2. Äpple eller päron?- Om päronen e mjuka väljer jag päron!
3. Dina tre favoritdjur?- Panda, rynkhundar (typ mops, bulldog m.m.) och typ........ Äh kommer inte på nån mer!
4. Bästavän/er? nu nämner jag typ dom jag e mest med; felicia och minna. Sen har jag MÅNGA bra och fina vänner men också några som jag inte har så mycket kontakt med längre tyvärr :/
5. Vad tror/tycker du är meningen med livet?- Alltså jag vet inte riktigt. Leva dagen som om det var ens sista?
6. Mac eller PC?- MACINTOSH! (fast har en PC) :((
7. Sommarlov eller jullov?- Sommarlov ofc! Men jullov e också bra för då får man lugna dagar med familjen och massa julklappar!
8. favoritblogg?- Har ingen riktig "favvo" om man säger så. Men jag läser mycket hellre om vad kompisar har för sig än att kissie går o köper en latte
9. Gröna eller röda äpplen?- gröna (granny smith e goast!)
10. Nåns utseende du skulle göra typ vad som helst för att få?- Hmm, svårt. Kristen Stewart tror jag, anledningar? 1. Hon e grymt snygg o klär sig ascoolt. 2. Om jag skulle ha hennes kropp skulle jag ha Robert Pattinsson som pojkvän!!

11. Det bästa du vet?- Att få vara med sina vänner, äta glass i solstolen och att resa!
12. De tre roligaste sakerna göra?- Typ va med kompisar, kludda på skolböcker och sjunga när ingen hör på. Nej men jag gillar typ allt roligt, det går inte bara att säga tre saker. det är ju omöjligt!
13. 3 i klassen du skulle vilja lära känna bättre?- Men varför just tre? :( Jag vill bli vän med alla snälla!
14. Vem är jobbigast? Ivan eller Dexter?- no comments
15. Vilka bloggar du läser?- MÅNGA, orkar inte skriva varenda en...
16. Vem skulle du helst bli ihop med? Rumle eller Ivan?- INGEN.
17. Vem tycker du är sötast i klassen av killarna?- Det finns en kille jag tycker e snygg men jag e inte kär i honom!
18. Vem av tjejerna? (snyggast)- Typ alla utom jag, det går inte att säga bara en. Alla är snygga på sitt sätt!
19. Favorit godis?- Saltlakrits, jordnötsrutor och melonremmar

20. Finaste färgerna på nagellack?- Rött helt klart!
21. Bästavänner?- Tror jag redan har fått den frågan, scrolla upp till fråga 4 o kolla mitt svar där!

Sådär, klart för den här gången. Godnatt nu alla söta! <3

Kommentarer
Postat av: coolaste eeedith c8

nonono jusse e ju oxå snygg juuuu D:<3

2012-01-21 @ 14:21:13
Postat av: Felicia <3

Sv: Oona ville att jag skulle skriva hur man gjorde i inlägg, så jag kommer skriva hur man gör nångång på bloggen :) för annars får vi vänta typ 2 veckor. För jag har ju fullt upp typ alla dagar. Hehe...

2012-01-21 @ 15:13:05
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0