Svar på kommentarer

sonja :) om Svar på kommentarer: aha har du inte? den e också bre :) men inte lika, den e mkt mer typ knäcka käke, bryta revben, axel ur led, typ xD Elr i slutet av alla hans "slagsmål" hn ba: status: fem brutna revben, knäckt käke, osv och så typ visar de det slow motion... :P <33 Men i tvåan, hans dräkter e fett roliga ;DD
Svar: Ne, hahha, jag e fett efter jag vet. 
Tur att att den första inte var så himla intressant då, visste inte ens att det fanns en första förr än du sa det XD Och aah, jag håller med det där om att hans dräkter e roliga, jag märkte honom inte en enda gång!
Men hur kunde han överleva? Helt plötsligt satt han i den där killen fåtölj i en dräkt, jag ba WTF!

Kommentarer
Postat av: Sonja :)

jamen asåå du vet i slutet fick ju watson ett paket från sherlock typ, och det var ju typ en syreapparat... så han hade liksom haft den o kunnat andas typ ;D

2012-01-07 @ 11:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0