Torsdagen den 19:e januari 2012

Hej bloggen! Kom hem från ridningen för cirka en timme sen och har just ätit en toast till middag. Men jag kanske ska berätta lite om min dag?
Började med bästa matten någonsin, lärarn kommer in med två ica kassar fullproppade med godis och frukt! Men det var ju inte till för att äta utan vi skulle ha det till en matteuppgift men i slutet fick man äta upp det! Man fick välja en frukt en sorts choklad och en sorts godis. Jag valde mandarin, vit choklad och en röd gelépeng!
Annars var den en helt vanlig dag utom att det var antimobbingråd som jag o Vilja gick på. Där var det fika (y) chokladbollar, singoalla och gifflar + god saft. Mycket gott på en dag, inte illa! Oh just det, Savanna (Minas granne och min bästis på dagis) kom o provade i skolan idag för att hennes skola bara går upp till sexan. Hoppas hon börjar, hon e jättesnäll och supersöt!
På ridningen fick jag Baily, igen..... Han var dum i boxen som vanligt och bråkig i ridningen. Men jag sa till Anna att jag inte ville ha Baily nästa gång och hon sa typ att jag inte skulle få det. Jag ba "yeeeeey". Och hon som skulle ha Baily lektionen efter oss sa tillochmed att hon ABSOLUT inte ville ha Baily, så ni fattar nog hur jobbig han e :/ Men nu ska jag kolla TV, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0