You call me bitch like it's a bad thing

Hej bloggen! Idag har jag sovit till tio, sen har jag ätit frukost som typ alla normala människor gör. Nu är mamma, mormor och gammelmormor ute och handlar mat så jag o syrran e hemma hos mormor och äter daim :P
När dom kommer tillbaka ska vi nog bara softa en stund framför TV:n och sen ska vi till Entré (ett köpcenter) och titta på Robin och Amanda från idol som ska uppträda där. Direkt efter det ska vi på bio och se Sherlock Holmes, nån som sett den? e den bra? Btw, igår var jag mormor o syrran på Ö&B och shoppade. Jag köpte deospray och munskölj och sen massa godis till bion!
men vi hörs nog senare, tjarå!

Kommentarer
Postat av: SONJA :)

JAG HAR SETT DEN!!!!!!! :DD

Den är jättebra! :DDD Mycket bättre än ettan :) ;D <3 :*

2012-01-05 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0