Jeeeeepp

Felicia-tokigimadera.blogg.se om Börjar bli trött på designen nu?: snön är kvar och vi kanske kan göra en hos mig?? header asså xd

Svar: Haha jag vet. men det var för jag var ju hemma hos dig och så behövde jag gå så jag hann inte liksom :P


Felicia-tokigimadera.blogg.se om Lång dag: du slipper mig imorrn vid sprialmaskinen för då får jag nån dum uppgift!

Svar: YEAH (skämt) men ja, är så glad att jag blev klar!!


Sonja :'D om Börjar bli trött på designen nu?: jag har aldrig ens varit inne på photoshop.. :S Men vem gjorde den du har nu? <3

Svar: Okok, ingen fara :D men det e jag som har gjort designen, vet jag suger.....


mina om Börjar bli trött på designen nu?: haha suger också på designer :P

Svar: Nej du e asbra!! jämför med mitt fula bajs så ser du hur fint du gör XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0