Svar på kommentarer

One Piece jump in ([email protected]) om Min dag i ord och bilder: Åh vad fin jump in one piece du har. Blev lite avis nu, haha
Svar: Hahha, tack så mycket :) Hur hittade du min blogg?

Sonja :'D om Hellu: shiit vad billigt!!! :O
Svar: Menar du min onepiece?
sonja :'D om Min dag i ord och bilder: omg vad söööt kisseee!!! :3 åh va billig din onepiece va, vilket märke? <3 :*
Svar: Jag vet, jättesöt!! Alltså min onepiece hade typ mammas kompis köpt på ullared (världens billigaste varuhus typ). Märket heter ONTHEPEAK. :)

sonja :'D om Svar på kommentarer: hehe neej, men jag venne om jag fattat det om inte mamma viskat: det där e ju syreapparaten, typ XD <3
Svar: Okej :PPP





Kommentarer
Postat av: sonja :D

Aaa menade onepiecen :)

2012-01-11 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0