Svar på kommentarer

Soonjaa om Fredag den trettonde: jaaa... jag fick ett samtal om att tilda hade vunnit konsertbiljetter, som skulle komma med posten, undrar när de kmr... XD <3 ;) Aaw gulligt med nalle, jag gör en elefant, en rosarödrandig hihhi :P <3 :)

Svar: Hahah, jaa....... Men va?!??! det stod ju "NEJ!" på elefanten väl? orättvist om du fick göra den isf!! :((


MINA om Fredag den trettonde: sööt

Svar: Menar du bilden? Isf, tack så mycket. Du är också söt <3 :')


Felicia <3 om Fredag den trettonde: ni ringde TILL EXEMPEL till Tilda två gånger.. haah men man hörde mina xd men sista va ju bäst ;)

Svar: Nej vi ringde inte till nån? verkligen inte... :$


Felicia <3 om Rykten uppstår av avundsjuka, sprids av hatare och accepteras av idioter: mcdonaldsM hhahahahahahah dör....<3

Svar: Ja, hahaha jättekul förlåt för att jag ritar fult-.- Aja, varför skrev du 6 stycken likadana så¨na här kommentarer?? Fattar inte, haka det upp sig elr nåt? Kolla själv om du inte tror mig :P


Felicia-tokigimadera.blogg.se om Rykten uppstår av avundsjuka, sprids av hatare och accepteras av idioter: stalkar sönder dig ahhaha

Svar: om du menar det där med tiotusen likadana kommentarer så ja. Jag håller med om att du *spammar* mig...



Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

glömde skriva adress så ja ba: neej! så försökte ändra men då spamma den lite..

2012-01-13 @ 20:46:32
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0