Svar på kommentarer

Felicia <3 om Man borde inte få sluta så sent som halv fyra!: följer på båda <3 du kan kanske göra det på mig?? hursomhelst asså du är du typ underbarn om du inte ansträngde dig <3

Svar: Hahha, vad bra :) Jag förljer dig på båda <3 men nej jag e inte värsta underbarnet, det e anna o kurt som e konstiga och tänker på nån annan!

 

taylor  ([email protected]) om Har inget att skriva....
wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

Svar: Min första tanke om den här kommentaren, är det här nån slags spam? Jag fattar inte vad detta hade med inlägget att göra och jag har ingen aning om vem du är och hur du hittade min blogg.


Emma och Anonym om Sovmorgon :D: Jaa gör det!! :D | Jaa! ;)

Svar: Mm, kanske! Jag gjorde det mycket förut men det är svårt att ta bra bilder där man inte ser tjock ut. Men vi får se, tror helt klart att jag kommer lägga upp dagens outfit oftare iaf!


 


Kommentarer
Postat av: Sonja c:

men herregud jusse!! du ser ALDRIG tjock ut sådeså!!!

punkt slut!! <33

2012-01-19 @ 16:04:04
Postat av: Emma

Du är INTE tjock!!!! :) <33

2012-01-19 @ 20:37:23
URL: http://Todayismyday.devote.se
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-21 @ 05:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0