Bra, ni kommenterar igen!

Felicia om OMG IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!: Är sjuk så kan inte imorrn men skulle vart andra gången isf. Men det är två klassrum så blir 1,5 grupp i varje.
Svar: Du e dum som inte kom... :( Men ja förstod det sen när jag kom till skolan i morse^^

Sara om OMG IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!: Haha. Fy fan.
Svar: Nej sluta säg så!! Det var en jättekul och fin bild så var tvungen att ha med den :P

SONJA ^^ om Gräddar våfflor!: Nomnomnom...
Svar: ah, fett gott XD Omnomom

sonja ^^ om Var tog alla kommentarer vägen? :O: ja men äändååå
Svar:..... Jag har inget liv, punkt slut.

sonja ^^ om NK:s julskyltning=bajs!: jag tkr den va helt ok.... men inte alls så bra som den är ibland!!
Svar: Bra att du tycker som du tycker! Ibland kan jag liksom gå ut lite för mycket med att jag hatar en viss grej, men bra att du säger som du tycker!! <33


Kommentarer
Postat av: sonja ^^

hahha ok :D :S

2011-12-23 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0