Svar på kommentarer

Sonja :P om JAG KAN BARA INTE FATTA ATT DET ÄR JULAFTON OM.... ETT DYGN, EN TIMME OCH FYRTIOSJU MINUTER: jag skriver typ rim ibland, och när jag skriver de är de jättedåliga XDD Men jag älskar julklappsrim XD <3
Svar: Okej, men jag tror absolut inte dom är dåliga. Dom är säkert jättebra och söta som du! :)


Sonja ^^ om Drag me to hell: aaw tack <3<3
Svar: Hehhe, varse! Du var så modig som vågade :P

Coolaste eeeediiiith 8D om Drag me to hell: Nomnomnom... choklaahahahahahahaad :oooo dreglar
Svar: JUST DET EDITH. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM *sukta*

Felicia om Drag me to hell: Jag vet fett typiskt av mig att bli sjuk på avslutningen, just när vi skulle till chokladfabriken :(
Svar: Ja du var fett dum. Varför skulle du va sjuk just då!?? Det känns som om det alltid är så, liksom så fort man ska göra nåt roligt med nån som man har planerat länge så kan man inte eller så e nån sjuk!! :( Bajs på det säger jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0