Svar till anonym med flera

Felicia om )(/&%¤&/()=@${]}€: Jag hade också sämsta dan klämde fingret dans inget gjort på svenskan o två prov men tyckte fett synd om Liam för han våga inte laxa emot ju :(

Svar:  alltså håller med! typ inget bra med idag :/

 

Anonym om Svar på kommentar: hallå du har inte skrivit på två dagar! skriv snart! :O

Svar: Hallå jag har skrivit flera inlägg idag! :O

 

Felicia you moppe ;P om oj jag märkte inte att det här blev ett långt inlägg: Sv: nej, det var inte ditt fel men det gjorde ju ont ändå men det var mitt fel du skulle bara stänga. Men islandshästar heter på isländska och typ hur dom är eller nåt..

Svar: fatta inte riktigt kommentaren, bara typ att det inte var mitt fel att du klämde fingret men annars fattade jag O :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0