Svar på kommentarer

Felicia om Trött chey = jag: hehe, förlåt men du kunde sagt nåt!! men vi hade typ inegt :P
Svar: Men nej det gör inget! Det var bara det att jag inte var sugen på tacochips, hahha! Ingen fara!
.
sonja om Trött chey = jag: vad är tacochips? :S :S
Svar: ja men du vet såna här som man har (typ nachos då). gula och prickiga!
.
sonja om dag 1 - 100 frågor: aaauwwww.... varför grät du igår? <3<3<3 :'( :'( <3<3
Svar: (i lördags) grät jag när jag var och "hälsade på" farmor och farfar vid deras grav. :(
.
SOFIA BÄSTA ARDELIUS :D ([email protected]) om dag 1 - 100 frågor: JAG HAR EN ONE PIECE :DDDDDDDD <3
Svar: OKEJ!! LYLLO DIG!!

Lite senare.....
.
sonja om Trött chey = jag: jahaaa hehhe
Svar: Hoppas du förstod :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0