answers broo

sonja c: om Sunday is a bitch: aaw vad söt bild :DDD <3

Svar: Hahha tack fast ne :) <3


Felicia om Sunday is a bitch: Stolt fotograf, haha men vi kaaanske kan göra en hos mig nån gång... Om inte ja och Elin skulle göra nåt på onsdagen :)

Svar: Yes u took the pic men gärna! behöver en ny header, eller ja jag behöver en ny design på en gång!! men kan tyvärrr inte på onsdag, inte måndag heller :( Men om vi sover över nästa helg? :D


sonjaa <3 om Shoppingdag!:oo jag har en sån filt fast från nån annan affär jag nt minns vad den heter... men det är en sån fast lila :D

Svar: ok :) men visst e som mysiga!!?? :D <3


Kommentarer
Postat av: Ellika

Sv: OKI! ;)

2012-01-22 @ 20:14:41
URL: http://ellikafoto.blogg.se/
Postat av: sonja c:

jaa :DDD Edith e typ helt galen i den, o blir alltid helt uppspelt när hon berättar om den för nån... :P :D

2012-01-23 @ 08:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0