Bra! Många kommentarer på bara en dag! Fortsätt så! :D

Coolaste edith c8 om tråkbajs: Vill också till choklasfabriken... buhu :'c Men klipp inte av dig håret. Då var det bestämt okok. <-- Observera punkten!

Svar: Möhöhöhöh *sukta sukta sukta* Nej, klart att jag inte ska klippa av hela håret. Men jag har bestämt att jag ska klippa raklugg i helgen! För snedluggen e jag sjukt trött på-.- Men jättekul att du läser min blogg! Fortsätt gärna! :)

 

Sonja ^^ om oj jag märkte inte att det här blev ett långt inlägg: åååå gud vad söt!! <3<3<3 (bilden XD) <3 :3

Svar: Ja jag vet Nökkvi var asgullig!!!

 

Sonja ^^ om )(/&%¤&/()=@${]}€:"nu mobbar du mig du vet vuxna kan också bli mobbade" HAHAHAAAAA!!! :D :P XD XD -.-'
Svar: Asså ja jag höll på o garva ihjäl mig. Jag ba WHATTAFUCK!

 

Sonja :) om Jag gör det jag känner för och det är jag stolt över!: HISS!! Du blev jättesöt ju <3<3<3

Svar: Njao, vet inte. Men alla e ju självkritiska så... Tack för du tyckte att jag blev söt iaf^^

 

Anonym om If nothing goes right, go left.: tack :)
Svar: :oooo Vad menar du?? fattar inte-.- trög jag vet :P


Kommentarer
Postat av: Sonja <3 <3

hahha :D :D Men dansläraren e ju typ knäpp :S <3<3 Och du blir nog jättefin i raklugg! jag röstar för det! (ne ja skoja :P men du blir nog jättefin <3 )

2011-12-16 @ 18:24:41
Postat av: SARA

Jag tror att den anonyma människan menar att du typ i slutet av inlägget sa "Jag älskar er verkligen". Eller jag vet inte, jag är ju minst lika trög som dej så.. :-)

2011-12-16 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0