typ tusen kommentarer!!!

Ojojoj, här var det många kommentarer! Jag blir så himla glad när ni kommenterar, och som vanligt svarar jag på ALLA jag får! :)

Felicia-tokigimadera.blogg.se om YAAAY MÅNGA KOMMENTARER = JOSEFINE GLAD :D: och dansläraren har omänskligt torra händer :S och lider med dig att du behöver dansa med honom hela tiden.
Svar: Ja asså usch, han e omänsklig på alla sätt. bajs på honom!

sonja <3<3 om Bilder!: aaaaaaaw cindyyy <3<3<3 :3 
Svar: JAAA CINDY!!! <3<3<3 hon e så jävla söt:3

Anonym om Bara för att jag hade lust: mobbe?
Svar:*mobil*.


Anonym om Bara för att jag hade lust: om du tkr du e skit kort som e 156 måste jag va jättejättekort! :O :O<3<3 Förresten e du visst snygg sådeså!
Svar: Asså, jag tycker att jag e kort i förhållande till min kropp men det betyder inte att du e kort!!! Alltså jag kanske inte är "kort" om man säger så, men typ alla mina kompisar e över 160... :(

Sonja ^^ om Citaaat!!: HAHHAHAA FETT ELAKT! :P
Svar: Hahha jag vet!!! Var liksom tvungen att lägga upp den för den var så himla elak!! :P

Sonja :D om YAAAY MÅNGA KOMMENTARER = JOSEFINE GLAD :D: JAA CINDY = JÄTTE SÖÖÖT
Svar: Hihhi, aaah. Typ sötast i världen

Sonja :P om Stopp på belägg, invigning pågår!: NOMNOMNOM!!!!! XD :P
Svar: Aaa, mmums!! Förresten skålarna kostade bara 10kr styck!!

Cooliga edith tjoho om Stopp på belägg, invigning pågår!: mumsmums :9
Svar: hehhe, ahh, det var fett gott. glömde säga att jag hade kolasås på också men den la vi på efter att jag hade tagit bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0