YAAAY MÅNGA KOMMENTARER = JOSEFINE GLAD :D

sonja <3<3 om Chokladfabriken!: jag kommenterar typ alla inlägg... :S Aja, feeeett suktaaad <3 <3 <3 var där typ förra månaden elr nåt... muuuuums jag ± varm choklad med marshmallows ± andra saker från chokladfabriken = <3<<3<3<3<3<3<3 :P :P VILL HAAA.... 
ÅÅÅÅ ska du passa Cindy? (stavning?) :P <3<3<3 Lyllo dig vilken hund de än e....
Svar: Men det är bra, fortsätt! Och ja den varma chokladen e fett god :P Men du vet Cindy, du träffade ju henne i tisdags om jag minns rätt? :o

SARA om Bra! Många kommentarer på bara en dag! Fortsätt så! :D: Jag tror att den anonyma människan menar att du typ i slutet av inlägget sa "Jag älskar er verkligen". Eller jag vet inte, jag är ju minst lika trög som dej så.. :-)
Svar: Ja just det så är det nog. Och nej du e inte alls lika trög som jag, du fattade ju!!

Felicia-tokigimadera.blogg.se om Torsdag den femtonde december tvåtusenelva: fast tjugo över 8 är jobbigt men inte så mycket egentligen min kompis går i trean och börjar 8 en dag :o 
Svar: Oj fett tidigt! Jag som tycker att jag dör varje torsdag för jag måste gå till skolan så tidigt.

Sonja <3 <3 om Bra! Många kommentarer på bara en dag! Fortsätt så! :D: hahha :D :D Men dansläraren e ju typ knäpp :S <3<3 Och du blir nog jättefin i raklugg! jag röstar för det! (ne ja skoja :P men du blir nog jättefin <3 )
Svar: Aaa, verkligen. asså om inte han e bög så vetefan. Men ja jag hoppas det också! För jag vill verkligen ha det, hoppas det bara inte blir fult... XD



Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

och dansläraren har omänskligt torra händer :S och lider med dig att du behöver dansa med honom hela tiden.

2011-12-16 @ 20:32:33
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Sonja :D

JAA CINDY = JÄTTE SÖÖÖT

2011-12-16 @ 21:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0