Svar på kommentar

Felicia-tokigimadera.blogg.se om Svar på kommentarer: glömde skriva adress så ja ba: neej! så försökte ändra men då spamma den lite..

Svar: Okej då fattar jag. Men det var lite irriterande för jag ba "gud har jag fått sju kommentarer på ett inlägg!?" och sen så var det bara massa likadana :(


Emma om Fredag den trettonde: Haha! det va kul! :D

Svar: Hahha, askul! Speciellt när vi ringde den där niklas och låtsades att vi hette alice och aah... XD


Felicia <3 om Hey there Delilah, what's it like in New York City?: Vilka bloggar du följer!!!! :D

Svar: Mmm, kanske! Bra idé! Får se vad jag kan göra ;)

 

Sonja :'D om Hey there Delilah, what's it like in New York City?: ett foto i timmen ;)

Svar: Kanske! :D

 

coolaste eeedith c8 om Tillfällig header!!: snyyyyyygg :D :D

Svar: Tack tack :)


Sonja :'D om Tillfällig header!!: Jättefin header, jättesöt bild (den stora <3)
herregud edith... "coolaste edith" -.-' <3<3

Svar: Tack så mycket (själv blev jag inte så nöjd med den, menmen)...


mina om Tillfällig header!!: JÄTTEFIN <3

Svar: Haha, tycker du? tack :)


Felicia <3 om Tillfällig header!!: fiiin <3 var gjorde du den?

Svar: Tack, jag gjorde den först i pizap (grunden och alla bilderna) sen la jag in text och klistermärken i picnik för att täcka den lilla pratbubblan nere i högra hörnet :P Smart va?




Kommentarer
Postat av: SOONJAa

Förslag igen: frågestund :DDD

2012-01-14 @ 18:45:42
Postat av: Emma

Haha! och när Mina blev avslöjad.. :D

2012-01-15 @ 21:09:25
URL: http://Todayismyday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0